ІНСТИТУТ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ
Обсяги продажів сухих сніданків в Україні за останній рік (жовтень 2017 – вересень
2018) збільшилися на 21,5%. У грошовому обчисленні приріст склав всі 33%. Про це із
посиланням на дослідження Nielsen повідомляє інформаційний ресурс agravery.com.
Найбільш зростаючий сегмент в категорії – сегмент мюслі, що займає частку 18,1% в
грошовому та 17,3% у натуральному вираженні – його продажі зросли на 62,0% і 37,3% в
грошовому і натуральному вираженні, відповідно. Роком раніше показники динаміки
продажів сегмента дорівнювали 33,3% і 8,7% в грошовому і натуральному вираженні,
відповідно. У той же час, найбільший сегмент, кукурудзяні пластівці, розвивається
повільніше, ніж вся категорія і втрачає свою частку з 34,7% до 32,3% в грошовому
вираженні і з 39,8% до 36,8% в натуральному вираженні.
Серед каналів продажів найбільшу частку в продажах мають гіпермаркети і
супермаркети: 76,4% в грошовому та 76,7% у натуральному вираженні. За ними слідують
мінімаркети: 14,3% в грошовому та 14,4% у натуральному вираженні, продуктові
магазини (7,3% і 6,9% відповідно).
Відзначимо, що розширення асортименту продукції харчової промисловості і
впровадження інновацій є результатом системної державної політики, орієнтованої на
сприяння в забезпеченні конкурентоспроможності національних товаривиробників.
{jcomments off}